söndag 31 maj 2009

nu tar vi tag i det här då.

Nu äre väl dags att jag fortsätter bloggningen som raskt avslutades igår när jag insåg att jag halvsov medans jag skrev

Så i helgen har jag varit med Liam och Liv och mamma!
Jag har haft super härlig helg, dock bränt mig men det är ju en början för min bruna sommar.. som inte kommer.. men ah. Linnea ringde igår och sa att hon kommit hem från London ( hon var i sthlm) så jävla glad jag blev! och de hon berättade fick mig tappa hakan gånger tretusen gånger. Sen på kvällen/natten såg jag och mamma face off och den är bara hur bra som helst!! sen åkte vi hem och jag var som sagt var helt lost!

Här är lite bilder från i helgen, nu ska jag försöka få till mitt hår som stod åt alla jävla håll i morse, love short hair<3 NU FICK JAG EN NÄSBLODS ATACK SÅ BLODET RINNER HUR MYCKET SOM HELST! panik hej.






Inga kommentarer: