fredag 29 maj 2009

skit dag.

Alltså vafan hände?!
denna dagen skulle vara så jävla bra,
jag och mamma skulle åka och fira Liam och sen skulle vi åka på stan och jag skulle shoppa en massa och mamma skulle hjälpa mig, sen ikväll skulle vi på yran.
När vi var på väg till syster och liam, gick bilen sönder! har ingen aning om vad som hände men den låter som en helikopter! så den blev kvar i Kasamark. Jag och mamma åkte med Pyret istället. Vi kom in på stan och jag och mamma insåg att lusten att shoppa var som bortblåst! och tro mig!! när mamma är med brukar jag vara villig att shoppa loss för hon brukar betala. Men nej inte nu, vi kollade lite i tre affärer snabbt sen åkte vi buss hem.. Yran skiter vi oxå i ingen lust alls att gå dit.

Jag har en liten plus lista iaf !

1. Linnea ringde från London vilket var underbart! vart så glad.
2. Träffade Markus på stan.
3. Liam fyllde år så det var mysigt att vara där och fira honom.
4. Jag hittade en hundralapp på stan.
5. G på matte provet ( det gör mig fortfarande så glad)

Inga kommentarer: