söndag 26 juli 2009

Datorsladd.

Alltså... nu måste jag beklaga mig lite..
min bärbara dator är helt död nu...!
´jag märkte i typ torsdags att datornsladden glappade när jag hade den i datorn, men jag tänkte inte så mycket mer på det. Men sen i lördags så slutade den fungera helt..
jag fick sätta datorn över sladden för att den skulle fungera... dumfan..
datorn kokar ju när man har igång den samtidigt som man laddar den, den var KOKHET under och igår så såg jag att jag bränt sönder sladden! kul.
Det sprakar från den, det flyger knistor från den haha..
Pappa skulle vara min gud idag och köpa en ny! men det gjorde han då fan inte.. han glömde den hemma såklart, nae.. det känns inte så super bra..
om inte annat får jag en ny imorgon så jag får låna mamma och pappas dator tills dess.
KLANT säger jag bara..

Inga kommentarer: