lördag 4 juli 2009

PARTY LIKE A ROCKSTAR

Imorgon kommer trollen hit! ska snart ta och lägga mig och sova en timme eller två! för imorgon kommer dem och då blire full rulle.
Ska höra med syster imorgon när de drar till Sollefteå, ska åka dit nästnästa helg och jag ska nog följa med! massa mys blir det.
Sen på måndag börjar sommar jobbet, ja det känns inte sådär 100 % taggande men det blir nog bra! massa boys på campingen förhoppningsvis. Spana spana spana! kanske träffar någon dansk som jag rymmer med och lever resten av mitt liv med, skaffar barn med och blir rik och lycklig.
Okej nu spårade det lite..
men jag kanske åtminstone kan få honom att lära mig lite danska eftersom det är så himla fint!


Åh nu önskar jag att jag hade haft fetaste baslådan hemma!! lyssnar på den bästa låten just nu
party like a rockstar.
Supreme soul gjorde världens bästa dans till den! hur bra som helst och jag vart lite galen i den låten. Har gått och sjungt den i två dagar nu! och den är bara så jävla bra!!!! sjunger ju bara " party like a rockstar" om och om och om igen, kan inte resten av låten, men det skiter jag i! haha
så nu ska jag sitta här i mörkret , leka gangster och sjunga lite!!
så ... " party like a rock, party like a rockstar" wohoooooo..

Och ni som inte sett Baksmällan, SE DEN! den är den värdigaste filmen någonsin.


Nu ska jag dansa lite för mig själv här, om jag är lite nörd? ja jo det är jag väll!
men det är inget fel med det, så nu blire dans och sen sova.

Inga kommentarer: