fredag 26 juni 2009

Burn baby burn

Helvettes satans jävla fan.
sådär nu fick jag med de vanligaste svordomarna i samma blogginlägg...

Idag så åkte jag och solade med Viktoria. Hur varmt som helst och jag tog mitt första dopp för i år. Kallt men ändå inte kallt om ni förstår..
i alla fall så stekte vi tills klockan 14.00 då Viktoria skulle hem, jag bestämde mig (jävla idiotiskt nog) för att stanna kvar någon timme till, så jag badade en gång till sen låg jag och solade till 15.30.
Jag kom hem och kände att det hettade på benen, men det var ju som lugnt. Nu har jag tagit en dusch och jag är en kräfta! jag har bränt mig EVERWHERE...! mina lår brinner bokstavligen och min mage är brownie. Det svider på hela kroppen och jag vill bara ner i det kalla vattnet igen..
dumma jävla jag! jag skulle åkt samtidigt som viktoria. Nae men jag ska envisas med att ligga kvar..
nu får jag lida hela kvällen tack vare min smarthet. Jag har inte bränt armarna vilket är amazing i alla fall. Det förstår jag inte riktigt hur jag lyckades undvika.
Jag har rysningar på hela kropppen för jag är så bränd.
sommaren är underbar men fan för att man ska bränna sig.

Ikväll hade jag tänkt ta en jogging runda, men fuck nej! jag kan inte ha på mig nå byxor som ska skava mot mina lår! jag ska fylla badkaret med is och ligga där resten av kvällen tills jag domnat av i hela kroppen!
Burnburnburnburn

Inga kommentarer: