fredag 5 juni 2009

men godag.

Idag så åkte jag då till skolan, träffade Johanna på vasaplan och hon var den brunaste jag sett på länge!! fyfan för henne..
Vi traskade till skolan för att lämna böcker och höra hennes matte betyg, vi snackade även med våran älskade engelska lärare som sa att vi skulle ha muntliga på måndagen då vi egentligen är lediga, men det var underbara nyheter...
Vi åt lunch sen gick vi tillbaks till stan. Kollade runt i affärer och jag insåg hur fattig jag är.....
Johanna köpte i alla fall några grejer, sen bestämde vi oss för att köpa en mcflurry.
Jag älskar glass och hatar fjortisar! sen pratade vi på om massa saker och sen tog jag en buss hem. En gubbe på bussen insåg lite för sent att han satt på sjuan istället för ettan, synd tycker jag men det var ändå lite skadeglädje!
Nu sitter jag här i min säng och ska bege mig ut och springa så jag får det gjort!
Sen blir det pizza ikväll och the city! en härlig kväll helt enkelt. Funderar på att pröva att göra någon cool frisyr sen i mitt nya hår, men vi får se..

Sen vill jag bara skänka en tanke till min vän William,
han har läxa som gör honom arg!
*skänker en tanke*

ciao

Inga kommentarer: