lördag 13 juni 2009

Pinsamhet på maxi

Ja jag har FET skämt ut mig.....
jag var på maxi med mamma och pappa nyss, vi körde med självscanning och
mamma kom och gav mig 4 nektariner i en påse som jag skulle skanna in.
Jag gör det och lägger dem i vagnen..
sen ger hon mig äpplen som jag ska skanna in, när jag är på väg att lägga dem i vår vagn inser jag att det inte alls är våran vagn jag lagt nektarinerna.......
Det var i någon gubbes, så jag viskar i pappas öra att jag lagt dem i fel vagn och han får gå fram och säga
" ursäkta, men min dotter har lagt nektariner i eran vagn.. hon trodde det var våran vagn" sen pekar han på mig och skrattar.. gubben tar upp nektarinerna utan att röra en min, sen tar pappa dem och lägger dem i vår vagn. I den stunden hade jag redan sjunkit ner under golvet av pinsamhet... det var det pinsammaste på länge.

Det värsta är nog att gubben kommer inse när han kommer hem att jag skannat in nektariner som han fått betala för men inte köpt...
Varsågod från mig till dig.

Inga kommentarer: