tisdag 9 juni 2009

Price to pay.

Dags för sista dagen i skolan, det är tvåorna som har arrangerat den här dagen!
vi börjar klockan ett, hur chill som helst.
Vi ska spela vattenbrännboll och ha vattenkrig typ, galet roligt!!
Sen så ska jag åka in lite tidigare och städa ur mitt skåp, helt sinnessjukt att vi nu går ut ettan..? Jag har nog aldrig känt mig så förvirrad över hur tiden kunde gå så himla snabbt. Hur som helst är det riktigt skönt med sommarlov och om 6 dagar sticker jag till syster i Göteborg! det taggar jag mest av allt kan jag då säga.
Storebror tar studenten imorgon så ikväll kommer mormor och morfar hit och jag har blivit placerad på soffan.. tack!
men det går nog bra det med. Men i alla fall så tar han studenten imorgon så då ska vi fira honom.
Nu ska jag försöka reda ut ett litet problem som har uppstått, ska se hur det går..

ha en bra dag allesammans och tagga sommarlov nu! <3

Inga kommentarer: