onsdag 24 juni 2009

Idag blir en bra dag.

Solen lyser ute och jag har sovit ut så jag är pigg.
jag ska snart ta mig en dusch sen ska jag gå en långpromenad idag.
Sen får jag se vad jag hittar på, ska i alla fall ut i solen och njuta.

På Lördag fyller jag sjutton, känns hur bra som helst! sjutton är ju inte speciellt egentligen. Ett år kvar shalalaalaaa!
eller något sånt där.
Sista året som "barn" sen blir man vuxen. Jag känner mig definitivt inte som sjutton, känner mig som högst 12 år. Det är ju bra att känna så? kanske inte..
Men jag känner mig i alla fall inte som sjutton. Kanske måste börja tänka lite grann på hur jag beter mig så jag kan räkna mig själv som sjutton..

Imorgon blir det i alla fall först att träffa Emely!

Sen på Fredag ska jag träffa Viktoria och på Lördagen kanske jag ska v.ara barnvakt åt finaste.

nu ska jag gå upp och käka frukost.
so long

Carran

Inga kommentarer: