torsdag 25 juni 2009

Kvällen.

Kvällen var bara kanoners! först tog jag en lång promenad och sen åkte jag in till stan och träffade Kristoffer. Hans jämnförelse med pizzan var bland det roligaste jag hört! jag skrattade hur mycket som helst och varje gång jag tänker på det skrattar jag igen!
När jag åkte hem pratade jag med Emely i nästan en timme, fyfan va jag skrattade åt en sak hon sa! hela bussen glodde sönder på mig typ men det var helt okej! Sen ringde mamma och det var härlit att få prata med henne och berätta allt som hänt.

Nu sitter jag här i mössa eftersom jag ville få bort mitt hår från ansiktet, lyssnar på Frida - Dunka mig gul och blå, jeeette härlig låt! jag ska lyssna på alla såna där svenska låtar som man inte kan sluta sjunga med till, typ hej monika och ingen vill veta var du köpt din tröja. lalala..
jag funderar på att hoppa i säng, men kanske om någon timme eller så. Sen så fyller jag snart 17! en dag kvar tjohej. Hejdå sweet sixteen.


Tjenis!

Inga kommentarer: