torsdag 4 juni 2009

Dedikerat till william och linnea

Jag tänkte att jag skulle tala om en sak för två personer som betyder allt för mig, verkligen! vet inte vad jag hade gjort utan er två.




Det kan låta barnsligt, och det kanske det är! men jag vet verkligen inte vem jag hade varit idag om jag inte hade haft er två som kompisar! Sen i tvåan har jag känt er, fast det känns faktiskt mycket längre!
Ni är de där två personerna som jag kan bråka med hur mycket som helst men som jag ändå vet att det kommer lösa sig med. För jag kan inte vara utan er, ni är mina absolut bästa vänner och jag uppskattar er båda så enormt mycket! jag vill kunna säga så himla mycket mer men jag vet inte vad jag ska säga så ni förstår hur jävla mycket jag älskar er! jag kommer alltid finnas för er, alltid alltid alltid! ni går före allt och alla.
Ni gör mig så jävla glad bara! <3 som sagt var jag försöker hitta orden, men ord räcker inte för hur tacksam jag är som har just er i mitt liv.
Ni är de bästa.

Inga kommentarer: