söndag 28 juni 2009

Trött.

Jag är beroende av dexter, det är jävligt bra och jag vill bara se mer och mer och mer.
Jag sov en timme inatt och jag är så himla trött just nu! Jag ska se sex and the city klart och sen ska jag kasta in handduken. Imorgon ska jag sova hur länge som helst, sen ta en promenad med hunden och antingen cykla till Ersboda eller åka in till stan. Jag har fått studiebidrag? det har ju troligtvis alla andra fått med, vilket förvånar mig. Trodde inte att jag skulle få det den här månaden? men tydligen. Jag fick föresten en kommentar om att jag ser oskyldig ut, haha? hur ska man ta det lixom? men jag har inte ens tid att fundera på det! så jag skrattar lite åt det istället.
Och du kan åka härifrån igen, pallar inte med dig helt seriöst... !

Inget mer speciellt har hänt. Trött trött trött..
ärsch nu går jag och sover!

2 kommentarer:

LINNÉA sa...

jag har inte fått mitt studiebidrag....

Caroline sa...

Om vi får det så får vi imorgon ju!
så kolla imorgon om du fått!!