torsdag 11 juni 2009

Twilight.

Jag faller för Twilight varenda gång jag ser den, den är helt underbar! jag får ångest av den, eller det känns som att den ska försvinna! och då blir jag bara så ledsen. Jätte konstigt känsla, kan ju se den om och om och om och om och om igen och hur sjukt äre inte då att få ångest? haha..
Sen såg jag trailern till new moon och jag känner att jag kan hoppa över sommaren bara för att jag vill ha november!!!!!!!!!!
Jag är inte som alla andra i quess..

Ja jag sitter då fortfarande i mitt rum, har suttit här HELA kvällen. hur nice är inte det? har noppat ögonbrynen och roat mig med sån som finns att göra..
Sen vart jag asglad av ett sms och nu är jag gladaste! tre dagar kvar till Göteborg! himmel och pancake!

nu ska jag fortsätta se twilight och ha lite ångest,
jag tänker inte säga det här, men jag säger det ändå.. jag saknar mitt långa hår! men sen blir det ALDRIG mer kort, bara långt långt långt och mörk brunt blir det att ha med. jag är inte korthårig person utan jag ska ha långt helt enkelt!
nog med det, nu ska jag se filmen..

Inga kommentarer: