onsdag 10 juni 2009

Checklista.

Underbar kväll med Linnea på stan, du är bäst my love!
vad som än händer, du och jag.

Jag åkte hem vid tio för jag frös sönder, kom hem och myste med en tjocktröja framför tven, sex and the city som är det bästa just nu! önskar mig alla säsongerna när jag fyller år.
Fick en navelpiercing av mamma idag! tack tack tack, Jag vet inte hur jag ska tolka den, men jag tolkar den som att.. nae... antingen i år eller nästa år i alla fall.
Den var fin i alla fall och jag vart lite ledsen att jag inte kan använda den än.

I alla fall så ska jag nu göra mig klar för sängen, sen skriva en checklista inför Göteborg! jag drar fan snart.. shiet.. nu börjar det pirra i hela mig!!!
Älsklings syster, snart kommer jag och jag saknar dig så sjukt mycket<3

Nu ska jag springa på toan för jag har något i ögat som gör skit ont..

1 kommentar:

Madde sa...

Gullunge, saknar dig också!! Jäklar vad vi ska ränna på stan, åka karuseller, fika, springa och busa. ;)