torsdag 11 juni 2009

Denna kväll.

Ikväll ska jag chilla in my room.
Har "utegångsförbud" mamma har sina kompisar här så
Hon har bett mig stanna på mitt rum eller åka ut någonstans, eftersom jag är trött och less på vädret ute så skiter jag i att ens fråga om någon ska ut, stannar istället inne på mitt rum tills de har åkt hem!
Ska kanske skriva lite på min bok som jag påbörjat, eller se twilight för tusende gången! haha. Den är i alla fall så bra så man kan se den många gånger.
Nu sitter jag här i min fina soffa och lyssna på någon gamla skiva från typ 2002, inte okej. Ska kanske lyssna igenom alla mina gamla skivor som jag har. De är runt typ 10000.. Nae ska snart stänga av musiken på cdspelaren och lyssna på Lemon tree på datorn instead. Min tand är jävligt dryg för tillfället, funderar på att dra ut den med en tång snart, men jag hoppas att den blir bra snart så jag slipper ta till dramatiska åtgärder. Nae, nu ska jag bara sitta här och glo typ 10 timmar till...
Ciao

Inga kommentarer: