söndag 7 juni 2009

you make me smile

Idag när jag skulle hem så körde Krille mig på moppen till Röbäck för jag tänkte åka med 69 som går hela vägen hem! så jag satt där och insåg att jag var helt galet kissnödig, jag vill typ slänga mig i en buske och kissa men det kan man ju inte göra.. jag tittade en gång till i busstabellen och insåg att det var en halvtimme kvar tills bussen gick så jag bestämde mig för att gå till stan! så jag gick där på underbara Röbäck och Böleäng, (jag tycker det är skit fint där)höll på kissa på mig ett antal gånger, hade jag varit typ 7 hade jag kissat på mig..
sen kom jag till stan, teg närmare bestämt och såg hoppet det lyste i mina ögon, jag log så stort så jag nästan kunde gråta.. *TADAAAAAA* Statoil skylten...
jag sprang typ dit!! gick fram till kassan och väntade mig " nej tyvär"

" HEJ, har ni en toa man kan få låna? ( lät riktigt desperat) "
" ja det har vi om du går mot chipsen och tar åt höger"
" TACK!!!!!"
det var nog den underbaraste kissningen jag gjort någonsin..

Sen gick jag till ishallen och satte mig på en så kallad gris och väntade på 69.

När jag kom hem så drack jag varm choklad och åt varma mackor! hur gott som helst var det..!!
sen tog jag en varm dusch och jag känner nu hur trött jag faktiskt är efter denna underbara helg! Snart är det Greys anatomy och ikväll gossip girl.
mamma kommer hem från Stockholm med, jag har saknat henne rå mycket och jag har så sjukt mycket att berätta för henne! senaste tiden har jag märkt att vi har fått en så himla härlig relation, hon är min bästa vän helt seriöst.. så ikväll blir det massa snack om allt som hänt medans hon varit borta.

William den jäveln.... han slog mig igår, en bitch slap i facet! ( vi är jätte fuckade som vänner, ingen kan förstå egentligen så.. ) men han slog på mitt nya hål eller inte nya men det läker än! så jag sa till honom ba " men slå på andra sidan istället" men det var ju redan försent så jag har ganska ont i örat idag och mina revben har blåmärken igen...
men han är fortfarande min bästavän.

Nu är det greys ciao

Inga kommentarer: