onsdag 24 juni 2009

Sol, sommar och kallt vatten.

Idag så var jag på väg ut på promenaden när jag fick ett smsa av Viktoria. Hon undrade om jag ville med och sola. Så vi låg och solade på en brygga vid nydala och pratade hur mycket som helst.
Det var verkligen varmt och vattnet var kallt så det var skönt att doppa fötterna och svalka sig lite.
Sen kom en massa jävla moln så vi drog hem, vi ska i alla fall ses på Fredag och sola hela dagen. Det kommer att bli stekigt.
Nu ikväll har jag bara segat i soffan, är ensam hemma och det är väl inte det roligaste. Visst det är skönt att ha hela lägenheten för sig själv, men samtidigt ganska trist.
Nu är det i alla fall " How I met your mother" på tv och det är jätte bra!
Sen är det Sex and the city vid nio och det ska jag se. Sen så kommer jag inte göra så mycket mer ikväll, ska i alla fall höra med Emely hur det blir imorgon.
Nu ska jag se tv.
ciao.

Inga kommentarer: