måndag 8 juni 2009

you tell me that you need me then you go and cut me down.

Jag hatar tandläkare..
började att jag fick ligga där med beslutångest om jag skulle ta bedövning eller inte.
Sen säger den snälla tanten..
" det är ju inte så mycket som ska borras så du behöver ju inte ta? "
Jamen okej, fine! jag kan väl ta lite pain tänker jag sådär lite små kaxigt!
smart carran smart..
Hon borrade hur jävla mkt som helst, pulade in allt hon hittade i rummet i min mun och en kandidat blåste in mina halsmandlar i sugröret de använder...
Sen står det helt plötsligt 3 kandidater runt omkring och glor på min sönder köttade tand, helt insatta!
Och när det inte kunde bli värre, så säger en av kandidaterna
" Va fint hårband du har, jag vet att du inte kan prata men försöker du se ut som någon grekisk gudinna?"
...................................................................................

Jag ryckte bara på axlarna och önskade mig till en finare plats.

Sen var det äntligen över och jag kutade typ ut därifrån.

Satte mig på en buss till stan eftersom jag var tvungen att åka till skolan och ha nationellt prov i engelska, muntligadelen.
Jag sitter där i bussen och upptäcker hur fascinerad jag är av att alla människor faktiskt bajsar! men visst är det ganska coolt ändå? tänk er lixom Paris Hilton sitter där med typ förstoppning på sin guld toalett och tar i så hon blir röd i hela ansiktet! det är väl ändå hyfsat intressant?

Jag kom till skolan, gjorde bort nationella och sen drog jag på stan med Johannie och Maja! vi kollade inte speciellt länge. Drog hem och mamma var hemma.
Jag åt nudlar och höll på kvävas ett antal gånger av att jag hade så mycket att berätta.. Sen var mamma en liten jävel och gav mig en torkad frukt.. ja trodde det var ananas med socker på! Det var ingefära med socker på, och det var det starkaste och jävligaste jag ätit! alltså fysatan! hon skrattade åt mig hur mycket som helst och jag fick grimasera i mig den, höll på spotta den på henne ett antal gånger men lät bli.

Nu ska jag se lite Ashlee simpson show sen ska jag på gymmet och motivera mig till att göra alla övningar!! ska ta tag i det...

ha en bra dag everyone, ikväll blir det trevligt!!!

Inga kommentarer: