torsdag 25 juni 2009

Staden med Emely



Nu har jag kommit hem, sjukt va varmt det är ute!! kan inte klaga bara njuta. Det var så himla härligt att träffa Emely igen! vart så himla glad!!
Vi pratade på om allt från killar till sommarjobb. Sen köpte Emely lite grejer och som ni kanske inte visste så dog mina glasögon i Göteborg! mina älsklingar som jag haft i 3 år. Hemskt ledsen vart jag då.
Så ett par likadana fast röda får äran att ersätta dem. Vi sprang i alla affärer innan vi hittade "the perfect ones" glad vart jag då. Sen satt vi i SF parken och pratade och solade. Hur härligt som helst bara.
Nu ska jag försöka hitta på något inför ikväll, kanske tar en lång promenad ikväll istället.
Annars har jag tänkt se twilight ikväll och kanske blir det en annan sak om jag har tur..
annars så är Caroline Johansson jätte lycklig av sommaren!
Goodbye my lover!

De nya brillzorna.
Emely!

Inga kommentarer: