tisdag 9 juni 2009

jag har insett det nu...

Jag har faktiskt precis insett att jag går ut ettan imorgon!
Det har gått ett år av mitt liv som jag inte hann med, läskigt faktiskt..
Jag tycker att det här året har både varit roligt och jobbigt och skit piss och kanonbra!
vissa saker gick åt helvette, vissa saker gick sönder och andra vart hur bra som helst.
Jag har lärt mig saker om mig själv som jag tidigare inte visste och jag fick lära mig att människor förändras. Dörrar öppnas och dörrar sängs! jag har valt att se det positiva i det och gläds åt det istället för gråter.
Jag vet vem jag är nu och även fast allt går åt helvette så är jag så jävla glad ändå, life is a mean bitch you have to deal with! istället för fly ifrån det så tar jag tag i det. En väldigt fin person talade om en massa för mig som jag inte visste, eller jag visste nog.. men jag kunde bara inte tänka den tanken! det känns bra att veta att jag har riktiga vänner och jag hade aldrig klarat det här utan dem.
tack.

Jag har lärt mig massor av media stuff under detta året och jag vet att jag är på rätt linje, jag tror alltid att jag ska sumpa det, att proven eller uppgifterna ska gå åt helvette! men jag har bevisat för mig själv att jag klarar av det här. Det kommer bli två skit bra år efter det här!!

Så imorgon går jag ut ettan med ett leende på läpparna, med vetskapen om att allt kan bli bra även om det går åt helvette först..
tack och hej

It's you.

2 kommentarer:

Madde sa...

Sötgumman, blir alldeles tårögd när jag läser. Du har blivit så jävla stark det här året, tyvärr har det kostat dig massa smärta, men det är enda sättet att växa upp, även om det suger. Jag är den stoltaste storasystern i hela världen!!!

Caroline sa...

Älskade syster! <333
jag är den stoltaste lillasystern som har så sjukt underbara syskon!