tisdag 2 juni 2009

tandläkarjäveln

Tandläkarjäveln misshandlade min mun! för första gången hos tandläkaren höll jag på börja gråta..! först tryckte hon upp en hård svamp i munnen på mig, sen sa hon inget utan drog upp sprutjäveln och tryckte upp den i munnen! satan så ont det gjorde, hon träffade typ en nerv och jag ryckte till typ 4 gånger!
Sen så fortsatte misshandeln i typ en halvtimme, tillslut var hon klar och jag fick sätta mig upp och skölja munnen och spotta! det RANN blod, det RANN!
jävla tant!

Det värsta är att jag ska dit på måndag igen, hur kul känns det lixom?! jävla fan..
ska bara fylla på en dålig gammal lagning, men ändå! ont kommer det ju göra och jag har redan FET ångest. Kill me tack!

Jag har nu bedövning i munnen, känner mig uppsväld och längtar hem.

Jag fick 19 poäng på matte provet, 19 var gränsen för G! alltså jag äger sönder mig själv ibland! Inge mer matte för mig i alla fall! jag taggar livet och om två veckor drar jag till Göteborg, killar här kommer Carran och hon är free for you.

Äh ärligt, fan va jag taggar att få åka iväg, lämna allt det här bakom mig och bara njuta av värme, syskonkärlek och goa glada göteborgare som säkert luktar gott.
Allt jag behöver just nu är DU

Nu ska jag bara chilla lite på matten och sen äre datakunskap sen slutar jag! tjohej

Dagens låt: Milow - Ayo Technology

Inga kommentarer: