torsdag 4 juni 2009

salt på tangentbordet.

Ja idag är det då Torsdag, det är endast 3 dagar kvar i skolan och om 12 dagar drar jag till Göteborg! hur taggad som helst att få åka iväg.

Jag har precis vaknat och när jag tittade ut genom fönstret bestämde jag mig på en gång att jag idag bara ska ligga framför teven. Det lär bli att se någon film eftersom teve utbudet inte är det största på dagen. Just nu är det massa strippor på mtv som dansar runt...

Igår var jätte bra! vi var först på fotbollen ett tag, sen drog vi till stan och käkade på Mias. Sen åkte vi in på stan och kollade runt, Emely var på väg att bli medlem i något med halebop! en riktig hunk som stod och berättade om det så lyssnade som inte så noga utan hade fullt upp med att kolla in honom.
Kvällen var lyckad den med. Edward Penishand var bland det roligaste!!!

Nu ska jag försöka ta tag i frukosten och sen blir det som sagt var bara chilling.
Ikväll blir det Bodypump i alla fall.

ciao

Inga kommentarer: