torsdag 20 augusti 2009

back on track

Att kliva upp sex imorse var kanske inte bland det roligaste jag gjort, somnade typ i duschen och ville bara gå tillbaka till sängen efteråt. Nu har jag i alla fall gjort första skoldagen och det känns ändå helt okej!
Förvirrad ja, någon koll? nej! men det blir bra tillslut. Jag och Hannele ska tagga tillsammans så det kommer nog gå bra.
Jag köpte en kalender på stan idag så nu ska jag vara duktig på att skriva upp alla läxor och sånt där.

Det var roligt att få träffa alla igen. Imorgon kommer jag ha teater på morgonen, mycket intressant måste jag säga..

Fått tillbaka min egna dator idag, jag är så glad!! nu ska jag sätta mig och förminska bilder så ni kan få se hur underbar kvällen i sörmjöle var.

En dag är gjort, 10000 kvar!

2 kommentarer:

Klara sa...

Haha blir mycket blunda för mig då ;)

hannele sa...

Vi ska tagga=)