måndag 24 augusti 2009

fina pojken som inte kan bli min.

Dagen var ju bara så bra bra bra! börjar med att jag träffar älsk linnea på vasaplan, kramades en massa och jag älskar verkligen den flickan! du är bäst alltid.

Sen åkte jag till midgård skolan och hade Mediekommunikation och hängde med Hannele hela dagen.
Sen hade vi "idrott" pratade bara.
Sen drog jag, Emely , Louise och Lisa ner på staden jag rann av värmen..
Vi satt och chillade och kul jag viftade med papper tills jag blev sval igen.
Sen träffade jag Robin ett tag, det var hundra år sen vi sågs och sist vi sågs bad jag han dra åt helvettte! haha.. men det var som sagt var hundra år sen..

Sen träffade jag William och han läxade upp mig rejält och jag behövde verkligen det! jag är glad att han kan säga precis vad han tycker istället för att tycka synd om mig. gladast som har dig!
Jag höll på att åka dit igen , men william kallade mig desperat och den tog! så jag sket i hela projektet istället.. haha.

Sen åkte jag hem och åh.. lille gubben! en gamling som frågade mig om bussen stannade på nydala vägen så jävla söt! han var verkligen jätte gammal.
Sen fick jag sms av linnea och blev stressad (har stressat HELA dagen)
drog hem, var tvungen att cykla till ica och fylla på busskortet, sen så ba åh. gud... han frågade hur gammal jag var och jag svarade " eh.. sexton"
HAHAHAHHA jag skrattade så jävla mkt för mig själv....

SKA HA PSYKOLOGI! åh va glad jag är igen
slutar däremot halv 4 ist för 2 på mån, och ingen sovmorgon på ons, men jag ville verkligen ha det! så nu är jag så himla glad!!!

ikväll är det dexter och min kväll kan inte bli bättre!

Nu har jag bara en sak i sikte och jag är glad att jag har en fallskärm!

Oh love don't let me go!

Inga kommentarer: