söndag 23 augusti 2009

migrän.

Jag älskar att ha migrän!! helst när jag har så ont så jag inte vet vars jag ska ta vägen.. vill bara gråta typ. Kan inte gråta för då gör det ännu ondare..

Har i alla fall sprungit idag och det gick bara bra! ville sluta springa efter 30 minuter men eftersom jag bestämt mig för att springa 60 min så fick jag bara bita ihop. Efteråt fick jag migrän som jag ibland får, och det har jag nu haft i typ 4 timmar. Så nu bestämde jag mig för att ta en pronaxen som snart börjar värka hoppas jag.

Emely ringde mig när jag stod i duschen så hon fick ringa upp sen. Vi pratade på och fick nog säga kanske 10 gånger att vi måste bita ihop och peppa varandra att klara av hösten av olika anledningar. Jag tror att vi kommer lyckas tillslut i alla fall.

mamma kom hem idag och hade köpt med sig massa choklad.. känns inte kul! men det här är verkligen sista chokladen.. funkar inte att jag tänker sluta med sånt hela tiden men ändå äter det hela tiden.! haha.
Imorgon är det dexter!!
jag taggar!!

Åh nu kom coldplay på spotify, finaste låten!!
nu ska jag lyssna på den och hoppas att migränen försvinner.

1 kommentar:

maja sa...

sv: tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)