onsdag 19 augusti 2009

tröööööööttaste!

Jag har verkligen BARA legat i soffan idag, så jävla trött!!!
jag och linnea låg och snackade inatt och sa godnatt kanske tre gånger innan det verkligen blev tyst..!

Jag har i alla fall bara sett massa tv serier hela dagen, hur många som helst!! och massa repriser som jag redan har sett miljontals gånger.. jag har insett att jag verkligen kommit tillbaka till mitt singel liv!! innan jag hade ett förhållande var jag besatt av tv serier, kunde ALLA tider och missade inte ett enda avsnitt. Nu är jag back on track om jag säger som så...
Men alla har vi väl olika intressen och mitt är att glo sönder på tv serier.

Snart är det how i met your mother och sen är det sex and the city ikväll!
haha äsch, klaga inte! i love it.

Nu är det greys anatomy. och imorgon är det skola igen.
Förlåt men.. SKÖNT ska det bli!

Nu ska jag se vidare och tagga HIMYM.

Tjarrråå

Inga kommentarer: