söndag 16 augusti 2009

sjuk

När mamma öppnade dörren imorse och bara stod och tittade på mig tills jag vände mig om och tillslut frågade " ska du med på loppis?"
Då orkade jag verkligen nästan inte ens säga nej, men jag fick fram ett ganska tyst och långsamt nej.
Jag kunde inte somna om utan klev istället upp.. måste utnyttja morgon dagen till att sova. Snart är det slut på att sova länge. Förstår verkligen inte hur jag ska klara av att kliva upp sex på morgonen och typ sluta skolan 5. Kommer vara en vandrande zombie första tiden i skolan..

Jag börjar även bli lite sjuk nu tror jag. Jag fryser enormt mycket hela tiden och är snuvig och nyser hela tiden!
Det är ju bra att bli sjuk när skolan börjar...
Det spö regnar ute idag oxå, är det dags för höst depressionen att komma mån tro? Jag ska inte deppa sönder eller inbilla mig att jag är ensammast på jorden! för det är ändå inte sant.
Ska försöka behålla mitt glada sommarhumör. Jag ska se det ljusa i hösten! tjocka mysiga tröjor, massa te och tända ljus. Ska verkligen inte bli deprimerad denna höst!

Jag är jätte dåligt tränad har jag insett.. träningsvärk i hela kroppen. Min stora syster är här just nu och hon var med på gymmet i förrgår. Hon körde några övningar med mig och de känns bigtime.... alltså är jag GRYMT otränad och det är inte okej!! Jag ska i alla fall och träna idag med. Om jag nu inte känner mig allt för sjuk, men det gör jag inte.
Är bara snuvig och fryser som ett as så det blir nog att träna ikväll.

Nu så ska jag värma värmekudden, ligga i soffan, stirra på regnet och lyssna på musik.
Låter jätte tråkigt men jag är så trött så jag är inte så intresserad av sånt som är roligt just nu.

Inga kommentarer: