måndag 17 augusti 2009

ikväll

Jag och mamma var på apoteket idag och fixade nya medicinen. Läkaren idag talade om för mig att jag inte är allergisk mot det som jag alltid varit allergisk mot, ja jo han vet ju säkert! han har träffat mig en gång och det var idag. Klapp på ditt gråa hår på huvudet.
Jag har köpt lila adidas shorts som är snyggelisnygga, mamma är nog lite galen eftersom jag köpt saker ungefär varje dag senaste tiden! men jag fyndar ju faktiskt en hel del. Ikväll så ska jag dra med päronen till media markt. Sen är det jag och älsklingen som ska styra världen!
Dexter, i love you, skönt att veta att du aldrig kommer kunna lämna mig. haha.!



Imorgon ska jag sätta mig på en buss, ta farväl av Umeå och resa till en plats där problemen glöms och skratten är det ända som känns. Jag längtar

Nu ska jag sminka mig och försöka göra mig lite snyggare än vad jag är i nuläget..

1 kommentar:

LINNÉA sa...

älskar dig!:):)