onsdag 26 augusti 2009

Fotolektion

Den här dagen är bättre än gårdagen, allt var bara skit dåligt igår och jag trodde ett antal gånger att jag skulle spy eller gå sönder..

Idag är jag gladaste, fick ett jätte fint sms i morse och då blev jag glad!
Sen har vi haft psykologi och nu fotolektion. Så himla bra lektioner jag har i år.
Det här året kommer bli bra bra bra..!
Jag känner att jag börjar komma en bit på vägen också med det jag och william pratat om.
Upp och ner kommer det gå såklart, men jag ska anstränga mig så gott som jag kan.

Jag taggar att vi har lunch snart för jag är hungrig.
Sen så har vi svenska och sen slutar jag..! åh så skönt att sluta tidigt.
Ikväll är det träning och ska försöka plugga lite.

bra dag som sagt var, hoppas den fortsätter att vara bra!

Inga kommentarer: