lördag 1 augusti 2009

Jag drömmer om en framtid utan dig

Idag fyller min syster Pernilla år, grattis till henne.

Var och tränade idag, för första gången på två månader! sjukt..
det gick ju bra och sådär, men jag tog det jätte lugnt. Nu taggar jag att komma i bra form igen.
Ska kanske träna imorgon oxå, men då kanske jag bara tar en joggingrunda.
Annars så är jag ganska trött på att sitta här i våran lägenhet nu och inte göra något.
Samtidigt är det skönt att bara sitta och inte göra något, mamma och pappa kommer hem imorgon och sen är veckan ganska planerad faktiskt..!
Vi ska till mormor och morfar, åka till Ikea, ska träffa Emely och William, kanske träffa Viktoria.
Det var ändå inte så mycket som jag skulle göra i veckan.. men ändå!
vi lär vara hos mormor i typ 3 dagar så. Snart är ju sommarlovet slut,
Ja jag har tänkt vara så negativ och säga så.. för det är ju sant!! helt galet.
Då börjar jag tvåan och snart är det bara ett år kvar...

Nu ska jag bara lyssna på musik och kanske kanske kanske.. ne jag orkar inte ta en promenad faktiskt.

Caroliiiine

Inga kommentarer: