lördag 8 augusti 2009

i can't make you love me

idag stekte jag med mamma på nydala ett par timmar. Äntligen är det varmt ute och solen steker. Jag har för första gången blivit riktigt brun och det känns toppen!

Efter att vi solat gick vi hem och åt lunch, sen drog vi på maxi och handlade mat. Jag köpte massa godis och sen drog vi hem igen.
Gick ut och la oss ett tag till på gräset tills Pernilla, Liam och Liv kom. Då gick jag in och packade och drog hem till dem.

Har busat en massa med Liam och bränt mig på brännässlor, det gjorde SJUKT ont! fick bölder på armen. Som tur är så har det försvunnit nu. Åt jordgubbar direkt från landet, ni kan gissa om det var gott!
ÅH LÄSKIGT!! nu åkte det en gubbe förbi här, jag är mitt i skogen helt själv så det var inte det roligaste... men han drog vidare.. tur!

Liam och Liv sover nu och jag sitter ute på altanen. Det är ganska kallt ute nu, eller inte kallt.. men skönt! fick i alla fall lov att låna en tröja av min syster.
Ska nog sitta här ett bra tag och bara lyssna på musik och tänka tänka tänka..
ursch va jag hatar sånt här...

Inga kommentarer: