lördag 15 augusti 2009

Jag ramlar dåliga gatan fram.

Jag är brunett nu och det vart bra ! jag är nöjd, men ovan. Såklart..!
har ju varit halv blond sen i December nu så det är lite ovant att vara så mörkhårig, men det är snyggt.

Jag håller på baka bullar nu! mamma fick vägleda mig hela vägen, haha men de blir nog ganska bra ändå. MVG i Hk säger mig ingenting, kan inte baka bullar utan hjälp! verkligen inte..

har annars bara massa aggressioner inom mig som bara lär växa och växa och växa...
kan dessvärre inte göra något åt det annat än hålla det inom mig och hoppas att det inte blir allt för jobbigt..

Imorgon ska jag träna, annars ser jag vad jag gör. Trycka bullar typ..

Nu ska jag gå och se hur bullarna ser ut..

2 kommentarer:

LINNÉA sa...

ÅH, bullar:]<3

kirra biiiiiiiild på ditt hår crazy lady!:)

Caroline sa...

haha bullar är meningen med livet..! <3
Nej men gud, det blir inget sånt! det blir när vi ses igen ;) ingen förvisning! :)