måndag 31 augusti 2009

Jag är hos dig igen.

Nu ska vi se här..

jag ska på vårdcentralen igen imorgon, har haft en liten atack idag och ville gräva ner mig i närmaste hål men det gick över och nu är det lugnt.
Ska i alla fall vara hemma hela dagen imorgon! var så jävla arg så mamma sa att jag fick vara hemma.. haha mitt humör är inte att leka med när det blir problematiskt!

Så imorgon ska jag vara pms carran och sen ska jag ta världens längsta promenad med Eddie, ska bara tänka på allt och inget och försöka bearbeta allt.
Det känns i alla fall bra nu, känns som att jag gjorde det som kändes bäst för mig. Jag ältar tills jag pratar ut om problemen men nu har jag gjort det så det är skönt.

när jag får pengar igen blir det piercing i naveln! ÅÅH va jag längtar, funderar på fler piercingar med.. men de får väl bli när det kommer något nytt jobbigt haha! har ju ett till hål som ska tas i örat så.

Ikväll är det dags för dexter, fan va bra det är egentligen! det har jag ju alltid tyckt, men när jag tänker en gång till så känner jag bara.. fan va bra det är!
Jag älskar det!

nae som sagt var piercing i naveln snarast, 26 nov blir det Lars med Hannele och livet leker igen!
skönt, vart lite rädd för mig själv ett tag..!

Inga kommentarer: