onsdag 12 augusti 2009

mindarl.

Har haft en jätte bra dag!! oj så roligt jag har haft det.
Linnea kom hit och då gick vi ut på en promenad, gick till barnens hus och prövade en massa olika kläder och vi skrattade hur mycket som helst!!
sen gick vi till godishuset och rockade med en rockring, sen traskade vi hem igen.
Vi hittade gungor på vägen som vi roade oss med ett tag! hur roligt som helst.
Jag satt i en barngunga ett tag och det var galet roligt, jag fastnade faktiskt inte vilket var helt otroligt.. haha! sen hängde jag i en lekställning, brukar vara linnea som alltid ska klänga och hänga i allt, men idag var det jag som hängde.
Vi skrattade grymt mycket åt bilden när jag skulle vara sexig och åka nerför brandstången, men det vart ganska osexigt och rentav groteskt...
Men det var galet roligt i alla fall. Sen tänkte vi gå ner till campingen och spela minigolf. Det var såklart stängt, men det fanns en sorts gunggrej där som vi roade oss med tills vi blev jätte snurriga.

Sen fortsatte vi skratta och prata och åt en goood pizza, men nu har hon åkt hem igen !! buh..
Världens bästa Linnea!!! Vi ska se till att ses snart igen.

Snart sex and the city!!!
ciaooo

on the road.


pratade i telefon

Inga kommentarer: