måndag 31 augusti 2009

happpy

Alltså....min dröm inatt...!! hahah..
robin var cigarettlangare och sen så skulle han ta livet av sig, så då skulle jag oxå ta livet av mig men lyckades få hjärnskakning och slapp jobba på Mias.. haha!! när jag tänker tillbaka på drömmen så skrattar jag hur mycket som helst. Robin dö inte och ge fan i att sälja cigaretter till små barn..

Var i alla fall en zombie imorse, jag stängde av larmet och somnade om! jag är glad att en bil utanför väckte mig annars hade jag nog sovit än..
Fick även världens roligaste sms inatt, jag skrattade och somnade om, det var bara så himla sjukt!! jag är helt galet trött idag och fattar inte hur jag ska orka vara vaken..

Ikväll ska jag ju vara vaken till halv 12 oxå, det är ju dexter!!
Ikväll ska jag se 90210, carpoolers och Dexter! därför ska jag ut och springa direkt när jag kommer hem. Jag slutar ju 15.35 idag så jag är väl hemma 16.30-17.00.
Jag är typ en levande kalender.. haha!

Nu har vi hål sen lunch! grejjjjjjjjt.



Inga kommentarer: