tisdag 11 augusti 2009

BÄSTA WILLIAM

jag har haft den bästa kvällen på länge!! istället för träning fick jag träffa världens bästa William.
Det här kommer bli ett långt inlägg..

Det började med att jag träffade William på vasaplan. Då traskade vi till torget där Sofia och Alexander satt och åt glass. Vi satt och pratade med dem ett tag tills Hannele kom dit, vi satt kvar och snackade ett tag innan Sofia och Alexander drog hem.
Sen gick jag, Hannele och William till SF och köpte biobiljetter. Sen gick vi på stan och hamnade till slut i en park.

William pratade i telefon medans jag och Hannele fick beskåda något jätte roligt!!!
en kille sprang NAKEN helt NAKEN. Jag och Hannele fick oss en chock och en hel del skratt! Det var hysteriskt roligt faktiskt.... han sprang som en galning och sen hängde han på sin killkompis.
Vi kunde inte sluta äcklas och skratta...
Sen så insåg vi att klockan var mycket så vi köpte godis och sånt till bion.

Sen drog Hannele hem och vi drog till bion ( vi såg Ice age 3 i 3D) . Alltså jag och william dog typ av skratt!!!!
Annanasen och en liten tjej som försökte ta tag i det som visades kan ha varit bland det roligaste, vi låg typ på golvet och skrattade. Det var verkligen så himla roligt! jag tror att jag och william var de där som folk pratar om när de kommer hem " det var två som var jätte dryga...." haha men det gör som inget!!! Den var i alla fall jätte rolig och bra. Vi ville inte att filmen skulle sluta och vart lite ledsen när den väl gjorde det...

Efter filmen så gick vi till mias grill och satt där och snackade ett tag, sen köpte william massa strips som vi käkade. Vi såg lite simpsons och prata
de hur mycket som helst. Vi bestämde att william skulle stanna och åka med tio bussen så vi verkligen hann prata och umgås, så han gjorde det. Sen tröttnade vi på mias och drog in till stan igen, William skulle på toa så vi gick tillbaks till sf. Stötte på Emil på vägen så vi stannade och pratade ett tag. Sen efter vi haft toabreak så gick vi mot hemköp, träffade Stina och vi pratade på ett ganska bra tag! jätte kul att få träffa henne igen. Har inte sett henne sen skolan slutade.. galet! Sen så drog vi och gick runt på stan ett tag. Sen gick vi på mcdonalds för vi skulle kolla på fjortisar. Där träffade william en kompis som vi pratade med ett tag. Sen gick vi vidare och promenerade runt. Då började det regna lite så vi gick till max, där köpte jag av en slump en jordgubbsmilkshake.. JAG TÅL INTE ENS MJÖLK....dumt..

Sen så gick vi till kajen och satt där och pratade en massa! sen fick vi världens idé. Vi bestämde oss för att jävlas med den tredje i vårt lilla gang, Linnea. Det skämtet gjorde hela min kväll + typ all framtid framöver! kommer tänka på det när jag är depp!
Jag skickade ett sms till linnea " Nej..." Hon svarade såklart " vadå?!" och då skrev jag " jag råkade strula med william ikväll..." hon ringde upp mig och var HELT galen! jag höll masken väldigt bra! och hon sa " MEN DET ÄR JU WILLIAM..." hahah!! åh va jag dog efteråt, skrek rakt ut" MEN JAG SKOJAR BARA, WILLIAM ÄR JU HÄR NU! " sen dog jag och william av skratt och linnea var rasande arg! ahhahahah. alltså det var så jävla roligt!!!!!!!!!! hon trodde verkligen att det hade hänt... jag säger nu så ni förstår hur orimligt hela händelsen hade varit, william är som min bror! Jag äcklas av tanken på att pussa honom, ( på ett bra sätt ) vi skulle ALDRIG kunna göra något sånt. ALDRIG!! det var förbannat roligt och linnea är nog fortfarande i chocktillstånd!!!!!!!!!!! haha brutalt roligt!

Efter vi skrattat sönder väldigt länge så drog vi upp mot stan igen, träffade en viss Emely som var stilig som vanligt! satt och pratade med dem ett tag innan william skulle till sin buss.
Det här var verkligen en helt underbar kväll!! sjukt va roligt jag har haft. Jag är så galet glad att jag har William. Bästa verkligen!!
Bästa!

Taggade filmen!
Här är medans jag pratade med linnea.. här ser ni ju hur roligt det var!! haha

posäääärz.

Inga kommentarer: