fredag 21 augusti 2009

trött.

Jag är nog en av de tröttaste just nu, jag ska nog sova snart och klockan är inte ens tio.. nej det funkar inte! får försöka göra allt jag kan för att hålla mig vaken men det kommer inte bli lätt.
Jag ligger i soffan i myskläder,har en filt över mig och ser en buskis som går på tvn. Jag har ganska dålig humor som skrattar jätte mycket åt det! haha.

Jag är verkligen helt slut i kroppen, två dagar i skolan och det känns som att jag inte sovit på en vecka. Skulle aldrig kunna göra annat än ligga i soffan och.. ja ligga i soffan.
Jag fattar inte hur jag ska orka skolan? men konstigt nog vänjer man sig att kliva upp tidigt och vara i skolan hela dagen.. hur det går till har jag ingen aning om men det går alltid.!

Nästa vecka börjar i alla fall ALLTING. Skolan börjar på allvar, hård träningen börjar och jag ska sova 22.00 VARJE kväll! ( måndagar är undantag för Dexter måste ses!!).

Jag ska verkligen satsa på skolan i år, jag vet att jag alltid säger så.. men jag ska satsa på skolan och träning! har inget som kan komma i vägen nu och har all tid i världen att satsa på både skola och träning. Det kommer bli great! Jag hoppas det syns på betygen och att jag mår bättre när jag tränar så mycket.

Hösten kommer bli jätte mysig! Ska köpa så mycket mysiga tröjor jag kan och bara dricka en massa te. Ska köpa lakrits te som kommer vara så himla gott och jag som älskar lakrits!! Laktrits te kommer göra min höst bra.

Imorgon ska jag försöka motivera mig till att åka till gymmet och springa en timme, får väl se hur det blir med den saken men troligtvis blir det av.
Annars så kommer jag sitta hemma och bara lyssna på musik. Då ska jag hellre träna och göra någon nytta.



Nu ska jag fortsätta se teve, sen ska jag titta på twilight och drömma om Edward! snyggsnyggsnygg åh...! jag vill bara att det ska bli november då andra filmen kommer ut!

Sen så är det my name is earl nu! och det är oxå så himla bra! tv nörden hej!

Silverstein - Apologize

Inga kommentarer: