tisdag 11 augusti 2009

Grattis liv!

Idag fyller lilla liv ett år, tiden har gått så himla fort....!
Vi har i alla fall varit där och firat henne idag, lillgumman.
Nu är jag trött som typ hela tiden, ska nog bara chilla idag som alla andra dagar. Det blev inget Linnea idag, utan det blir imorgon istället.
Ikväll ska jag försöka få mig själv till att träna, hur nu det ska gå.. orkar verkligen inte.. men jag måste! Jag och mamma var på stan i typ 15 minuter idag innan vi åkte till Liv. Jag passade på att köpa hårfärg. Så nu blir det brunääättt nästa onsdag. Jag är lite små nervös får jag erkänna.. men det blir förhoppningsvis bra. Sen börjar ju skolan nästa Torsdag känns ju kanske inte sådär jätte bra... fattar inte hur jag ska kunna orka!!! nu är man så van att bara chilla hela dagarna. Kommer aldrig palla att sitta i en skolbänk och plugga... fy.

Ne nu ska jag sätta igång tvn och se om det är något bra annars blir det massa chill med musik.

Inga kommentarer: