torsdag 6 augusti 2009

broken strings.

Jag och Emely chillade med våra hattar vid kajen idag,
det var så härligt att träffa henne igen och bara prata om allt.
Efter ett tag blev det kallt och vi beslutade oss för att köpa fika, så vi köpte läsk och ett wienerbröd och satt i SF parken ett tag, sen kollade vi staden en sväng. Det finns så himla mycket som jag vill köpa nu!! men jag är pank och det kommer jag vara ett tag framöver.
Men sen ska jag SHOPPPPPAA!

Hade ångest hela natten på grund av medicinen, visste att jag var tvungen att ta den ganska tidigt på morgonen så jag sov bara skit dåligt och hade bara jätte jobbiga drömmar..
Nu är det i alla fall bara 3 dagar kvar att äta penicillin så det är skönt.
Nu ska jag se how I met your mother och sen kanske jag ska och träna..

tjing.

Inga kommentarer: