tisdag 4 augusti 2009

Untouched

Igår var dexter helt underbart bra! oj så glad jag vart av det.
Fick lite psyk i slutet.. men det var ändå bra bra!
Efter dexter gick jag och la mig, lyssnade på musik ett tag och målade naglarna sen somnade jag.
Jag vaknade vid sex för att nå jävla grävgubbar skulle börja leva om.. så jag stängde fönstret.. trodde jag.. för jag vaknade vid 10 igen av att fönstret var öppet!! Jag var helt säker på att jag stängt det, men jag måste ha somnat om igen innan jag orkat resa på mig för att stänga det.

Idag så har jag inte hunnit göra så mycket, bara suttit och chillat framför datorn.
Snart kommer Liam hit och jag ska vara barnvakt ett tag!

Caroline

2 kommentarer:

Madde sa...

Hey Sis!! Tanker pa dig!! Har e varmt o skont, har gatt 3 mil idag, hihi!! Sen 3 ratters middag, sweet!!
Halsa alla!!
Massa kramar Systeryster

Caroline sa...

Hej! åh hoppas allt är bra med er!
härligt för er med värme! här är det dåligt.
Åh mysmysmys! saknar dig.
kram kram kram