fredag 28 augusti 2009

Sitting by the ocean.

Mates of mine, vad mer kan jag säga? ni vet känslan när man är kär! NYKÄR när man inte klarar av att tänka, känns som att magen är upp och ner och man är helt tokig i huvudet.
Så var jag ikväll, nykär och lycklig! det finns inte ord som kan beskriva känslan jag hade, jag kommer frysa den där känslan och ta fram den när den som mest behövs!! den var obeskrivlig och bara helt underbar.
Stämningen som var i lokalen, låtarna och allt! shit..
och saknaden vart ganska kraftig i vissa låtar, fan va jag hatar att sakna någon så grymt mycket! och en låt slog alla, åh shit................! jag skulle ha kunnat stått där hela natten. Jag var på toppen av allt helvette, all skit låg under mig. Nu är den här hos mig igen och jag orkar inte ta tag i den även fast jag måste...

Jag älskar William!! måste bara säga det, tack för att du förstår! jag är ärlig om att jag aldrig hade pallat detta utan dig. och sen så har jag världens finaste vänner, jag har verkligen det! och just det att de vet vem jag är, att de ser mig som ingen annan kan göra. De vet hur jag är och det är okej att jag är som jag är. Jag älskar er alla ju!

Efter mates följde linnea mig hem och vi chillade ett tag men nu har hon åkt hem och jag sitter med mates i öronen och längtar efter bättre tider. Jag vet att även dem finns, även fast de känns jävligt långt borta. Får tänka som alltid " Jag klarade mig innan, och därför kan jag klara mig nu med" .
Jävla skit säger jag bara... fuck this bara.

Love is free if you believe but I can't feel it so I'm running low...


Inga kommentarer: