fredag 7 augusti 2009

sum.

Underbar dag på nydala, solade flera timmar och det var helt galet varmt!!
Sen cyklade jag hem och drog på mig träningskläderna. Cyklade till gymmet och tränade en timme.

Jag har bränt mig lite idag, men inte mycket alls. Har mest blivit brun och det känns bra bra bra.
Jag saknar min Linnea allra mest nu! helt galet länge sen vi träffades och det känns jätte jobbigt.
Vi ska i alla fall ses så fort som hon varit klar på Norrbyskär. Det kommer bli mestbäst!

Jag har inte gjort så mycket ikväll, lyssnat på en massa fin musik och blivit helt kär i en låt nu!
Wait heter den. SUPER FIN!

annars har jag inte koll på läget som jag önskar att jag hade.. jag får bara vänta och se.
Jag hatar att inte veta. Men jag har inget val så..

And then i'll make you mine!

Inga kommentarer: