onsdag 5 augusti 2009

penicillin

Idag var jag på vårdcentralen. Arja hette min läkare och det gick så fort så jag inte riktigt hann med..
Hon bad mig ta av mig tröjan, klämde lite, tittade lite och sen skrev hon ut recept och jag fick gå..
Jag fattade inte riktigt att hon ens hann med att se vad det var för fel. Jag ska i alla fall äta penicillin i fem dagar och förhoppningsvis ska det bli bra sen..
Var tvungen att åka in till stan och köpa medicinen eftersom den var slut här.
Sen när jag kom hem gick jag ner på nydala och solade några timmar.

Skulle egentligen följt med till mormor några dagar, men eftersom jag skulle undersökas idag så fick jag lov att stanna hemma. Så nu är jag hemma själv och ikväll blir det nog en film. Jag ska kanske träna om jag orkar, just nu har jag ingen lust alls...

Imorgon ska jag nog träffa Emely på stan. Det kommer bli awsome!

nu ska jag bara chilla.
hejs

Inga kommentarer: