söndag 23 augusti 2009

kvällen.

kvällen var faktiskt jätte bra! åkte till stan och träffade Linnea, marcus och Jesper. Såg marcus nya lägenhet som var asfin! satt i hans rum och pratade någon timme. Sen gick vi ut och hade det riktigt roligt faktiskt. Lyssnade på lite musik, satt vid kyrkan, insåg att jag är ganska pank just nu, gick vidare och träffade massa folk, donken och sen hem till marcus igen. Vi åt glass!! jag åt glass..
fyfan jag är störd ändå, får ju inte ens äta... ! men det är ju bara så sjukt gott.. var tvungen.
Sen drog jag hem rätt så tidigt ändå, somnade tidigt fick ett väldigt intressant sms inat och vaknade som vanligt på helgerna nu förtiden 12. Skönt!
Jag är ganska risig idag faktiskt, men ska försöka äta frukost och sen försöka få mig att gå till gymmet!
Sen kommer jag ändå inte hinna med så mycket mer idag och imorgon är det skola igen. GREJJJT!
jag vet inte ens om vi har idrott så man måste ha kläder med sig, så jag ska släpa med mig kläder.. hoppas att vi har idrott annars känns det inte så taggat.

ciaoo

Inga kommentarer: