onsdag 19 augusti 2009

jag antar det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns.

Imorgon är det verklien dags igen. Jag har haft ett så himla bra lov! bästa på länge? ja verkligen! jag minns knappt förra sommaren. Den bestod väl mest av bråk,tårar och krossade hjärtan. Om jag inte minns den kan den inte vara värd att minnas heller.. men den här sommaren var så himla bra. Mitt sommarjobb kunde inte ha blivit bättre, människorna jag jobbade var bara helt underbara. Jag kommer aldrig glömma det här sommarjobbet! så himla bra. Jag säger bara "We have to take our clothes off! " Kommer verkligen aldrig glömma!!

Resan till Göteborg var helt underbar! Jag var kände mig som Sveriges svar på Carrie Bradshaw när jag trippade fram på göteborgs gator i mina höga klackar. Jag kommer alltid se bilden av mig själv, jag storlog! jag mådde verkligen så himla bra. Jag älskade att vara där verkligen toppen.

Jag hatar att jag inte solade/ badade med Linnea i sommar, det är en stor besvikelse faktiskt! vi har aldrig varit så här dåliga på att ses och sola&bada. Det brukar vi alltid göra, i alla fall en gång!
Men vi har i alla fall träffats och det har varit så himla bra då.
..Och världens bästa William! jag kan inte vara mer tacksam över att jag har en vän som han. Du betyder så galet mycket för mig!!

Emely emely emely, min egna dr phil!! jag är glad att vi oxå hann ses i sommar. Jag tycker att du är toppen och det tror jag att du vet!

Massa shopping har jag även hunnit med, till och med har jag blivit brun i sommar! för första gången någonsin typ!! jag är glad att jag äntligen fått lite färg.

JÄVLA INFEKTION, den sabbade faktiskt det mesta! så himla drygt och bara jävligt.. men sommaren kan ju inte vara helt perfekt så.

Grillningen med gamla gänget igår var helt underbart! kunde inte avsluta sommaren bättre! ni är underbara allihopa och jag vet att med er kommer det alltid vara samma sak. Finns inget som kan slå en kväll med er!!


Jag har gjort så mycket mer i sommar och den har varit helt otrolig.
Men som med allt annat så hamnar även den i historien, jag är dålig på att leva i nutid. Jag lever gärna kvar i det som varit istället. Jag måste börja leva nu.

-
Nu är det dags att peppa mig själv lite med glad musik och fixa allt inför imorgon så jag slipper stressa sönder!!

Mp2B


hejdå-sommar-2009.

Carran


Inga kommentarer: